۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85425201
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای کرمان خیزش گرد و خاک و بارش باران پیش بینی کرد

کرمان - ایرنا - هواشناسی کرمان اعلام کرد طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (شنبه) و فردا افزایش ابر، بارش باران و وزش باد مهمترین پدیده های جوی در این استان است و افزایش غلظت غبار و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق غربی و جنوب شرق مورد انتظار است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در این مدت در برخی مناطق مرکزی ضمن افزایش ابر، بارش پراکنده و خفیف باران محتمل است.

براساس این گزارش، از بعد از ظهر یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی افزایش ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش و رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید در استان را خواهیم داشت.

احتمال آبگرفتگی معابر

همچنین بیشینه سرعت وزش باد و بارش ها در روز دوشنبه هفته جاری مشاهده ‌خواهد شد و با توجه به میزان و نوع بارش ها جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر و اختلال تردد دور از انتظار نیست.

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای اغلب مناطق به ویژه برای مناطق غربی، شمال غربی و جنوب شرقی استان کرمان وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی کرمان، لاله زار با دمای ۲ درجه سردترین و منوجان با دمای ۳۴ درجه گرمترین دماهای ثبت شده این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند و بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۴ درجه و ۱۲ درجه بالای صفر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha