۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۵
کد خبر: 85425299
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

علت واژگونی اتوبوس مسافربری در فارس در دست بررسی است
عکس آرشیوی است

شیراز- ایرنا- رییس اداره عملیات پلیس راه استان فارس گفت: علت یا علل احتمالی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور جدید مرودشت – سعادت‌شهر که منجر به فوت پنج نفر و مصدومیت ۲۴ نفر از سرنشینان آن شد در دست بررسی است.

سرهنگ علی اصغر همایون‌پور، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اتوبوس به شکل دربستی در قالب تور گردشگری از ۲۴ اسفندماه از پایانه غرب تهران به مقصد اصفهان، یاسوج، بوشهر، پارسیان و بالعکس با ۲۵ سرنشین عازم سفر شد که صبح امروز و در مسیر بازگشت در ۱۸ کیلومتر سعادت‌شهر بنا به دلایلی که توسط کارشناسان در دست بررسی است از سمت راست از جاده خارج شده و به پهلوی راست واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: به دنبال واژگونی اتوبوس، پنج نفر در دم فوت می‌کنند و ۲۴ نفر از مسافران نیز که دچار مصدومیت شده بودند توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر از اتوبوس خارج شده و به بیمارستان منتقل می شوند که حال تمام مصدومان رضایت بخش گزارش شده است.

جانشین پلیس راه فارس اظهار کرد: عدم استفاده مسافران اتوبوس از کمربند ایمنی موجب افزایش صدمات وارده به سرنشینان آن شده و با اطمینان می‌توان گفت که اگر مسافران کمربندی ایمنی بسته بودند هیچ کس در این حادثه فوت نمی‌کرد.

سرهنگ همایون‌پور افزود: هموطنان چه در زمان استفاده از خودرو شخصی و چه خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی باید خود را مقید به استفاده از کمربند ایمنی بدانند تا در صورت وقوع حادثه میزان آسیب های وارده به آنها به حداقل ممکن برسد.

سعادت‌شهر مرکز شهرستان پاسارگاد در استان فارس و در ۱۱۰ کیلومتری شمال شهر شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha