۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت بهار طبیعت و ماه رمضان در یزد توزیع شد

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیح شهید منتظر قائم یزد گفت: ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت بین خانواده‌های نیازمند در این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ " حسین آزادی نژاد " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش بیش از هشت میلیون ریال و شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی و سایر کالاهای ضروری که توسط گروه‌های جهادی و همکاری مساجد و پایگاه‌های بسیج شهرستان توزیع شد.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت به برنامه‌های متنوعی که از طرف سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم اجرا می‌شود اشاره کرد که مسجد محوری رویکرد اصلی و مهم برنامه‌ها با همکاری اقشار مختلف مردم، خیران و پایگاه‌های زیرپوشش است.

این مسئول به اهمیت و نقش مساجد به عنوان مرکز حکمرانی اسلامی و جایگاهی که در آن باید مدیریت جامعه اسلامی شکل گیرد اشاره کرد و گفت: مساجد باید به همت محلات اسلامی به محلی برای رشد، توسعه، ارتقا و پرورش استعدادهای جامعه تبدیل شوند، بنابراین در ۴۸ مسجد از مساجد محله اسلامی فعالیت‌ها در حال انجام است.

آزادی نژاد با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم افزود: بسیج و سپاه همواره رسالت و وظیفه خود می‌داند که در جهت تحقق جامعه و تمدن اسلامی حرکت کند، بنابراین برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت بهار طبیعت و ماه رمضان در یزد توزیع شد

وی گفت: برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و محفل انس با کلام وحی، جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع)، برنامه لیالی قدر و برپایی سفره‌های افطاری در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، برگزاری جشن روزه اولی‌ها، کافه شهدا و روایت‌گری، ایستگاه‌های مشاوره خانواده، فرزندآوری و فرزند پروی و همچنین ایستگاه مشاوره از مهمترین عناوین برنامه‌های فرهنگی به ویژه در بافت تاریخی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم با اشاره به اینکه در مسجد چهل محراب، پارک غدیر، بوستان بزرگ آزادشهر و پارک شاه ابوالقاسم برنامه‌های مناسب انجام می شود گفت: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، تهیه جهیزیه و آزاد سازی زندانیان نیازمند انجام می‌شود.

آزادی نژاد گفت: راه‌اندازی پویش خانه دوست کجاست در پنج نقطه و خدمت رسانی به محرومان، تکمیل ساخت ۱۸ باب واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در روستای محمدآباد در طرح افطار تا سحر توسط گروه‌های جهادی، مرمت ۲ باب منزل محرومان توسط گروه‌های جهادی و توزیع ۳۰ سری جهیزیه جهت زوج‌های جوان نیازمند صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: توزیع افطاری ساده توسط گروه‌های جهادی در سطح محلات، اهدای خون توسط جهادگران در ماه مبارک رمضان، برگزاری کلاس‌های آموزشی جهادی در سطح پایگاه‌های بسیج، کارگاه‌های مشاوره جهادی در سطح پایگاه‌های بسیج و جمع آوری کمک‌های مردمی جهت سیل زدگان سیستان و بلوچستان و مردم مظلوم غزه از دیگر برنامه‌هاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: برپایی کافه شهدا در بافت تاریخی شهر ویژه مسجد جامع و مسجد چهل محراب، برپایی کافه جهادی در بافت تاریخی، سرکشی از خانواده‌های شهدای فاطمیون توسط گروه‌های جهادی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان و مطالبه گری در ایام نوروز در سطح بافت تاریخی راه‌اندازی شد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha