دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار محمودآباد

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار که با شیوه های مختلف موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محمودحسین زاده روز یکشنبه گفت: ماموران در پی دریافت خبری های متفاوتی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان به شیوه های مختلف توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی ماموران و شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای شهرستان همجوار، افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، این متهم فراری را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: ماموران پس از تشکیل پرونده متهم دستگیر شده را تحویل مرجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان گفت: پلیس با اشرافیت، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار محمودآباد

۲ شرور سابقه دار در قائم شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری ۲ شرور سابقه دار وعاملان رعب و وحشت شهروندان خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد شرارت در سطح شهرستان و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار بررسی موضوع را با فوریت در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه علی آباد پس از انجام تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند، یکی از عوامل نا امنی را شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت در یک عملیات موفقیت آمیز و ضربتی وی را با همدستش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند، بیان داشت: در همین راستا دو خودرو توقیف و در بازدید از خودرو متهمان یک قیضه اسلحه به همراه چند چاقو و قمه کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده نیزتحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خادمی در پایان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد کرده و اجازه نخواهد داد عده ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه، نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha