۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85425880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۴ هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85425880
کشف ۱۴ هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - ۱۴ هزار و ۷۲۰ لیتر سوخت قاچاق از خودروهای عبوری در شهرستان های طبس و فردوس خراسان جنوبی کشف و توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس روز یکشنبه از کشف ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسین خدابخشی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی اخبار واصله از پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه را از طریق راه های شهرستان طبس دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل راه ها به یک دستگاه تریلی کشنده که از طرف خراسان رضوی به سمت کرمان در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۱۰ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کامیون حامل سوخت قاچاق در فردوس توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از کشف چهار هزار و ۲۲۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون، چهار هزار و ۲۲۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع را گزارش دهند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سوخت بیشترین کالای قاچاق در این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha