۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85426040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان ورزشکار کردستانی سال قبل ۲۲ مدال مسابقات بین‌المللی کسب کردند

سنندج- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: بانوان ورزشکار استان در سال گذشته بیش از ۲۲ مدال رنگارنگ مسابقات بین‌المللی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

به گزارش ایرنا، آمنه غلام ویسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بانوان ورزشکار استان در سال ۱۴۰۲ بیشترین حضور را در میادین مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی داشته اند.

وی با اشاره به درخشش بانوان ورزشکار کردستانی در عرصه های فراملی در طول سال ۱۴۰۲، گفت: راه توسعه ورزش بانوان استان در عرصه ورزش هموار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه بیش از ۳۵ مورد اعزام بانوان ورزشکار به مسابقات فراملی در طول سال جاری به ثبت رسیده است، اضافه کرد: سال ۱۴۰۲ را باید سال پربار ورزش بانوان استان کردستان نامید.

غلام ویسی با تجلیل از همت بلند بانوان استان در راستای کسب عناوین مختلف فراملی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در این میادین، گفت: پارسال بیش از ۱۲ مورد جشنواره ورزش بانوان روستایی در سطح استان و مناطق روستایی برگزار شد.

وی یادآور شد: استقبال چشمگیر بانوان کردستانی از این جشنواره ها و حضور پررنگ آنان در میادین مختلف نویدبخش روزهای درخشانی برای ورزش بخش بانوان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه نیمی از مدال های کسب شده استان کردستان در سطح ملی توسط بانوان بوده است، افزود: آمار ورزشکاران سازمان یافته بخش بانوان استان حدود ۲۷ هزار نفر بوده که ثبت این رقم برای ورزش بانوان تاکنون بی نظیر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha