۶ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85426423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۱ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در کردستان توقیف شد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۲
کد خبر: 85426423
۱۴۱ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در کردستان توقیف شد

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس راهور کردستان گفت: ۱۴۱ دستگاه خودرو حادثه‌ساز از ابتدای طرح نوروزی تا کنون در استان توقیف شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه اجرای این طرح ۳۲ جلد گواهی‌نامه بالای ۳۰ نمره منفی هم ضبط شده است.

وی با بیان اینکه پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و به صورت قاطع با خودروهای متخلف برخورد می‌کند، افزود: در هفته اول اجرای طرح ترافیک نوروزی، سه هزار و ۵۰۵ فقره اعمال قانون برای رانندگان خودروهای متخلف صورت گرفت.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: به‌منظور ارتقای انضباط اجتماعی و کاهش سوانح ترافیکی در سطح معابر درون شهری، پلیس راهور طرح تشدید برخورد با خودروهای حادثه ساز یا خودروهای متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته است.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه روند برخورد با رانندگان خاطی و هنجارشکن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قرار دارد، بیان کرد: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و همچنین تقویت و گسترش گشت‌های کنترل محسوس و نامحسوس در طول شبانه‌روزی در راستای اجرای طرح، به‌صورت قاطع برابر قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha