۶ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۰۷
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85426485
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بخش "میربگ" دلفان پرخطر اعلام شد/ قطعی برق در بخش هایی از شهرستان

خرم آباد – ایرنا – فرماندار دلفان اعلام کرد: بخش میربگ شهرستان به دلیل تناوب بارش های سیل آسا به عنوان منطقه پرخطر اعلام شده و تا اطلاع ثانوی تردد در آن ممنوع است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری دلفان، اصغر قهرمانی روز دوشنبه افزود: به استناد پیام رییس سازمان مدیریت بحران کشور، جلسه ستاد مدیریت بحران استان و وضعیت قرمز در استان‌، بخش میربگ شهرستان دلفان جزو مناطق پرخطر شناسایی شده است و تردد افراد در این منطقه ممنوع می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به نوع رگباری بارندگی‌ها، احتمالا تجمع یک مرتبه ای باران در منطقه منجر به سیلاب شود بنابراین هشدار قرمز صادر شده است.

فرماندار دلفان افزود: از دهیاران و شوراهای روستاها خواسته می شود به اهالی و مهمانان نوروزی اطلاع رسانی نمایند که از هرگونه تردد و توقف در مناطق پرخطر، بستر رودخانه ها، حاشیه پل ها و مسیل ها جدا خودداری نمایند.

قهرمانی ادامه داد: باتوجه به بارش باران و وزش شدید باد در شهرستان دلفان، برق سطح شهر، بخش کاکاوند و بخش میربگ قطع شد که با تلاش عوامل اداره برق، هم اکنون مشکل قطعی برق شهر برطرف شده است.

به گفته وی اقدامات لازم برای وصل برق در ۲ بخش کاکاوند و میربگ در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد: ۲ خانوار در بخش میربگ که اخیرا ساختمان مسکونی آنها با مشکل روبرو شده بودند نیز با پیگیری های انجام شده، توسط عوامل هلال احمر با تجهیزات و چادر مجهز اسکان داده شدند.

بارش های سیل آسا روز گذشته در لرستان آغاز شده است و بنابر اعلام هواشناسی تا ظهر امروز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha