۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85426634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اسلامشهر: رویکرد کاری مدیران در سال جدید باید کمک به جهش تولید باشد

اسلامشهر - ایرنا - امام جمعه اسلامشهر با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر فرزانه انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: رویکرد کاری تمام مدیران ادارات در سال جدید باید کمک به جهش تولید باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز دوشنبه در دیدار نوروزی فرماندار شهرستان و مدیران ادارات شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: این ماه مبارک بزرگترین حرم زمانی است که انسان می تواند با رعایت تقوا و دوری از گناه و معصیت و با به دست آوردن رضایت ولی خدا به ساحت مقدس امام زمان(عج) تقرب یابد.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری نشان داد از نظر ایشان همچنان مشکل اصلی جامعه ما اقتصاد است، افزود: همه باید برای درمان اقتصاد کشور و چرخش قوی و محکم چرخ های اقتصاد تلاش کنیم.

امام جمعه اسلامشهر با بیان اینکه این شهرستان در زمینه تولید مبل و صنایع چوبی، محصولات لبنی، کشاورزی، فرآورده های دامی، کفش از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است، ادامه داد: اگر می خواهیم جهشی در تولید اتفاق بیفتد باید موانع از جمله بروکراسی اداری زائد، مشکلات بانکی را برطرف و زمینه حضور و مشارکت مردم در امر تولید را فراهم کنیم.

وی همچنین خواستار تشکیل اتاق فکری در شهرستان جهت بومی سازی شعار امسال و تحقق آن شد.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اهمیت تکریم مردم در ادارات و نهادهای دولتی اظهار داشت: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند و رفع مشکلات مردم و تکریم آنها می تواند این نقشه دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه اسلامشهر در ادامه از تلاش ها و زحمات فرماندار شهرستان و مدیران ادارات برای خدمت به مردم در سال گذشته بویژه برگزاری مطلوب انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد و گفت: پیگیری پروژه های مهم و زیرساختی شهرستان از جمله تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، مترو و کمربندی شمالی نیز در سال جدید همچون گذشته با جدیت انجام گیرد.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha