۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85426786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارداد داروخانه‌های بیمارستانی در کردستان ساماندهی شد

سنندج- ایرنا- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: سال گذشته قراردادهای داروخانه های بیمارستانی در استان ساماندهی و براساس فرمت جدید و قانونی تهیه و منعقد شد.

دکتر هومن قصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته اقدامات مهمی توسط این معاونت انجام شد که یکی از آنها، ایجاد انبار استراتژیک برای دپوی داروهای نایاب و کمیاب بود.

وی یادآور شد: در موارد خاص و زمانی که نیاز به مصرف داروهای نایاب و کمیاب باشد، از این انبار استفاده خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در زمینه تجهیزات پزشکی نیز اصالت سنجی فاز یک، ۲، سه و چهار انجام شد و امسال نیز فاز پنجم آن آغاز می شود.

دکتر قصری ادامه داد: با اجرای این طرح، بخش بزرگی از کالاهای پزشکی و سلامت محور در بحث قاچاق کنترل شد و مردم به کالاهای مطمئن دسترسی یافتند.

وی با بیان اینکه در حوزه غذا نیز بازدید از تمام کارخانجات تولید مواد غذایی انجام شد، اضافه کرد: در بخش بهداشتی نیز تمام کارگاه های تولید لوازم بهداشتی و آرایشی مورد بازدید و استانداردهای خوبی در نظر گرفته شد.

معاون غذا و داوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در بحث مکمل و فرآورده های سنتی هم سال گذشته طرح شیرخشک همزمان با کشور در استان انجام و ۵۳۰ مورد بازدید از داروخانه ها صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha