دستور رییس‌جمهور برای تقویت اعتماد مردم به دستگاه‌های دولتی اولویت استان یزد است+فیلم

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: بنا به دستور رییس جمهور، بزرگترین اقدام دستگاه‌های دولتی در سال ۱۴۰۳ تقویت امید و اعتماد مردم نسبت به بدنه اجرایی کشور است و لذا در این استان نیز این اقدام به عنوان اولویت اول، اجرایی می‌شود .

"مهران فاطمی" روز دوشنبه در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری استان در سالجاری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: با خدمت بیشتر و حرکت کردن به سمت تحول و خدمت رسانی مطلوب تر به مردم می توان رضایت مندی بیشتری را کسب کرد همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز از دیگر تاکیدات ریاست جمهوری است تا انشالله هر چه زودتر به اتمام رسیده و مردم از آن منتفع شوند.

استاندار یزد گفت: امسال انشالله مسئله انتقال ۲۰ میلیون متر مکعب از فاز اول خط آب دریا به استان یزد به سرانجام می رسد و چندین پروژه صنعتی و تولیدی نیز انشالله با حضور ریاست محترم جمهوری افتتاح می شود.

فاطمی ادامه داد: جهش بزرگ در تولید و تقدیم مسکن نهضت ملی و زمین به جوانان و واجدین شرایط در سالجاری نیز ادامه خواهد یافت و با حدیت پیگیری خواهیم داشت تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: در حوزه های مختلف فرهنگی ،آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز حتما اقدامات تحولی ادامه خواهد یافت و پاسخگویی به مردم ، رسیدگی به مشکلات و در دسترس بودن مسئولان و تسهیل امور در ادارات دولتی نیز جزو تاکیدات ریاست محترم جمهوری بود و همواره مد نظر مدیران استان یزد بوده و ما نیز بارها تاکید کرده ایم و در این حوزه نیز اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

استاندار یزد گفت :در مورد ناترازی هایی که وجود دارد مخصوصا در مسئله انرژی خورشیدی به صورت جدی پیگیری خواهد شد تا استان یزد از استانهای پیشران در انرژی خورشیدی باشد و در مسئله دانش بنیان و علم و فناوری نیز اقدامات خوبی شروع شده که همچان با قوت ادامه خواهد یافت.

فاطمی ادامه داد: سفرهای شهرستانی و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و همچنین پیگیری مصوبات شهرستانی استاندار به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری می شود و همچنان در سال ۱۴۰۳ این بازدید و پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حوزه معیشت اتقافات خوبی در سال ۱۴۰۲ در استان یزد رقم خورده و نرخ تورم کاهش یافت البته هنوز تا نقطه مطلوب راه بسیاری وجود دارد و ۱۱۰ سکوی تنظیم بازار و همچنین نمایشگاههای بهاره نیز ایجاد شد.

استاندار یزد افزود: در نمایشگاه بهاره افزون بر ۱۴۰ هزار نفر حضور پیدا کردند و این درحالیست که بیشترین بازدید از نمایشگاه ۶۰ هزار نفر است و در این نمایشگاهها بین ۱۵ تا ۵۰ درصد در اجناس تخفیف داده شده است.

نخستین جلسه شورای اداری استان یزد در سالجاری همزمان با سراسر کشور، امروز با سخنرانی ویدئو کنفرانسی رییس جمهور در این شهر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha