اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

تهران- ایرنا- بهار سال ۱۴۰۳ در حالی وارد ششمین روز خود شد که اخبار حوزه‌های مختلف ورزشی ایران بر محور تیم ملی و فوتبال باشگاهی در جریان بود.

به گزارش ایرنا، یکی از مهمترین اخبار روز ششم فروردین سال ۱۴۰۳ عقب‌نشینی باشگاه استقلال تهران از بیانیه روز گذشته خود بود. کانال رسمی باشگاه روز گذشته خبری منتشر کرده بود که نسبت به بازی نکردن برخی از ستارگان این تیم در ترکیب شاگردان قلعه‌نویی گلایه داشت. در بیانیه امروز باشگاه آمده است: باشگاه استقلال همواره حامی تیم ملی فوتبال ایران بوده و این رویه و رویکرد را از گذشته تا هنوز حفظ کرده و به ویژه در این دوره که شخص امیر قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را برعهده دارد، این حمایت صرف نظر از جنبه ملی، میهنی، جنبه تعصبی هم پیدا کرده است. متن کامل بیانیه در لینک قابل دسترسی است.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

بررسی عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی در سال ۱۴۰۲ از دیگر گزارش‌های تولیدی گروه ورزش ایرنا بود. این گزارش در چند قسمت منتشر خواهد شد. در قسمت نخست این گزارش می‌خوانیم: تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ عملکرد پر فراز و نشیبی داشت؛ یوزها با هدایت سرمربی جدید شروع امیدوارکننده‌ای داشته و توانستند رکوردهایی را نیز ثبت کنند. متن کامل این گزارش در لینک قابل دسترسی خواهد بود.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

در نخستین ساعات بامداد روز ششم فروردین تیم ملی فوتبال آمریکا با برتری برابر مکزیک به عنوان قهرمانی سومین دوره فوتبال لیگ ملت‌های کونکاکاف رسید. متن و گزارش کامل این بازی در لینک قابل استفاده است. در این گزارش می خوانیم: دیدار نهایی لیگ ملت‌های کونکاکاف بامداد امروز بین تیم‌های آمریکا و مکزیک برگزار و تیم ملی فوتبال آمریکا در نهایت موفق شد به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات برسد.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

در روز ششم فروردین مخاطبان سرویس ورزش ایرنا شاهد انتشار خبری در خصوص دست رد اسمار به سینه مهاجم اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس بودند. متن کامل این خبر در لینک قابل مشاهده است.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

البته تمام اخبار منتشره در سرویس ورزش ایرنا بر حوزه فوتبال در جریان نبود بلکه خبرهایی نیز از دنیای کشتی و وزنه‌برداری در این سرویس قرار گرفت. تحلیل عباس حاج کناری از عملکرد کشتی ایران در سال ۱۴۰۳ ا مهمترین این اخبار بود. در این خبر می‌خوانیم:‌ دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۱۹۹۷ باور دارد که همیشه در المپیک شاهد شگفتی‌هایی بوده‌ایم و در این چند ماه باقیمانده تا المپیک پاریس باید بار روحی و روانی را از ‌ملی‌پوشان دور کنیم.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

جریمه سنگین فدراسیون کشتی از سوی اتحادیه جهانی این رشته از دیگر اخبار مهم بود. در خبر آمده است: اتحادیه جهانی کشتی پس از تأیید دوپینگ ۲ کشتی‌گیر رده سنی نوجوانان و جوانان ایران که در سال‌های گذشته انجام شده بود، فدراسیون کشتی را با جریمه دلاری سنگینی نقره‌داغ کرد. متن کامل خبر در این لینک قابل استفاده است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ به تشریح برنامه‌های این تیم تا المپیک پاریس پرداخت. نواب نصیرشلال در این گفت‌وگو که متن آن در لینک زیر قابل دسترسی است گفت: کسانی که در هر رشته‌ای اهل فن هستند می‌دانند که این پوست‌اندازی کار سختی است و هزینه‌های خاص خودش را دارد.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

کسب نشان برنز جام جهانی مجارستان از سوی علی پاکدامن و قطعی شدن سهمیه المپیک سابر ایران از مهمترین اخبار ۲ روز گذشته بود. همچنین امروز (دوشنبه) فدراسیون جهانی این رشته نام کاپیتان تیم ملی سابر ایران را در جمع چهار شمشیرباز برتر دنیا قرار داد. متن کامل این موفقیت ارزشمند در لینک قابل استفاده و دسترسی است.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

فدراسیون شطرنج در اطلاعیه‌ای زمان ثبت نام از نامزدهای احراز پست ریاست و اعضای هیات رئیسه فدراسیون را اعلام کرد که براساس آن افراد واجد شرایط می‌توانند جهت دریافت فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز از ۱۵ تا ۲۸ فروردین به مدت ۱۰ روز کاری به دبیرخانه مجمع این فدراسیون (تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب) مراجعه کنند. متن کامل این خبر در لینک قابل دسترسی است.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در یک نشست وبیناری با مسوولان باشگاه استقلال و پرسپولیس در جریان آخرین مراحل اخذ مجوز حرفه‌ای این ۲ باشگاه قرار گرفت. متن کامل نشست وبیناری وزیر ورزش و همچنین دستورالعمل‌های این نشست در لینک قابل دسترسی و استفاده است.

همچنین اداره کل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گزارشی از عملکرد سالانه در حوزه‌های مختلف این اداره کل ارائه کرد. متن کامل این گزارش و اقدامات انجام شده در این معاونت در لینک قابل استفاده است.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

مهرعلی باران‌چشمه رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با تاکید بر عجین کردن جهش تولید با مشارکت مردمی، گفت: جذب سرمایه‌گذار می‌تواند تولیدات با کیفیت لوازم ورزشی را در پی داشته باشد. در متن این خبر که در لینک منتشر شده می خوانیم: رهبری به دولت فرمودند که شرایطی فراهم شود تا مشارکت مردمی در حوزه اقتصاد بیشتر و فعال‌تر شود و اگر این امر محقق شود فضای خوبی در حوزه اقتصاد ایجاد خواهد شد.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

گزارش ایرنا از تکمیل مدارک استقلال برای مجوز آسیایی

باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای در آسیا مدارک لازم را تهیه و آبی‌پوشان تنها نگران برطرف شدن مشکل مالکیت مشترک با پرسپولیس هستند تا برای سومین سال متوالی از حضور در مهم‌ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا محروم نشوند. گزارش کامل را اینجا بخوانید.

اوسمار به منشا نه گفت، استقلال عقب‌نشینی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha