۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85427356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرس کل کردستان خواستار نظارت مستمر بر عرضه میوه در غرفه‌های تنظیم بازار شد

سنندج- ایرنا- بازرس کل کردستان خواستار نظارت مستمر و جدی بر عرضه میوه در غرفه‌های تنظیم بازار در استان با هدف جلوگیری از سواستفاده در این زمینه شد.

به گزارش ایرنا، عیسی هواسی روز سه شنبه در بازدید سرزده از سردخانه و مراکز توزیع میوه تنظیم بازار در سنندج، ضمن بررسی میزان کیفیت، در خصوص نحوه توزیع عادلانه میوه در سطح شهرستان ها، نکاتی را به مسئولین مربوطه یادآوری کرد.

وی با تاکید بر تامین به موقع مایحتاج عموم مردم در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز، افزود: متولیان امر، طرح تامین میوه و خرما را تا پایان ایام تعطیلات و ماه مبارک رمضان با جدیت و دقت پیگیری کنند.

بازرس کل کردستان با اشاره با توجه به اختلاف قیمت دولتی و بازار آزاد این محصولات، ادامه داد: نظارت مستمر و دقیق بر نحوه توزیع میوه در غرفه‌ها باید در دستور کار کارگروه تنظیم و تامین میوه شب عید و سایر دستگاه های مرتبط قرار گیرد تا از سواستفاده در این زمینه جلوگیری شود.

هواسی ضمن قدردانی از زحمات متولیان این حوزه، از نظارت مستمر بازرسی کل استان بر نحوه توزیع میوه شب عید تا پایان این طرح و آمادگی این مرجع برای همکاری در حل چالش های احتمالی خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha