استاندار یزد: ابتکار رییس‌جمهور در ایجاد طرح خادم یاران،نقطه عطف فعالیت آستان قدس رضوی بود

یزد-ایرنا-استاندار یزد گفت: ابتکار آیت الله رئیسی در ایجاد طرح خادم یاران و توسعه خدمت به محبین امام رضا (ع)، اقدامی تحولی و نقطه عطفی در فعالیت‌های آستان قدس رضوی بود.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری ،" مهران فاطمی" در نشست شورای اداری کانون های خدمت رضوی استان افزود: خدمت به امام رضا (ع) در قالب خدمت به شیعیان، محبین، زائرین و مجاورین ایشان معنا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح توسعه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم که پیش از این صرفاً در قالب لباس خادمی و کشیک بود، امروزه تبدیل به خدمت ملموس و برجسته در اقصی نقاط کشور به نام امام هشتم شده است.

استاندار یزد گفت: مجموعه استان موظف به حمایت از تمامی فعالیت‌های مردمی دولت سیزدهم است و بر این اساس پشتیبانی از خدمات تحت لوای امام رضا دوچندان بر ما واجب و هرگونه حمایت در حیطه اختیارات و توانایی استان انجام خواهد شد.

فاطمی ادامه داد: ضرورت تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز و همچنین پیگیری حضور مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها به عنوان عضو مدعو در شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان نیز پیگیری خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: مسیر حرکت استان در ابتدای هر سال بر مبنای دستورات و راهبردهای رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود و سهم ۳۷ درصدی مسکن در نرخ تورم،مهاجر پذیر بودن و حضور بیش از ۱۰۰ هزار کارگر غیربومی و ۱۵۰ هزار نفر از اتباع خارجی در استان و توقف تولید مسکن در دهه ۹۰ از مهمترین عوامل افزایش نرخ تورم یزد بوده است.

استاندار یزد گفت: تورم امروز نتیجه برنامه‌ریزی‌های ۲ سال گذشته در استان است و رتبه بیست و نهم استان یزد در تورم ماهانه اسفندماه نشان دهنده بهبود وضعیت اقتصادی استان در سال ۱۴۰۲ است همچنین طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه ای نیز به ۳۵ درصد و نرخ تورم ماهانه به ۱.۵ درصد رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha