۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85427378
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جاده پارک ملی گلستان باز شد

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبر: 85427378
جاده پارک ملی گلستان باز شد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: مسیر ارتباطی این استان با خراسان شمالی در محدوده پارک ملی گلستان که با توجه به بارش‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

نعمت‌الله حاجی‌زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش زیاد بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته محدوده پارک ملی گلستان مربوط به سمنان و خراسان شمالی بود و سرشاخه خیلی از رودخانه‌های گلستان در این استان‌ها قرار دارد، برای پیشگیری از مشکلات ترددی از شب گذشته جاده پارک ملی گلستان بسته شد.

وی افزود: با فروکش کردن آب در این مسیر و ایجاد تردد ایمن از بامداد امروز جاده پارک ملی گلستان دوباره باز شد و تردد در آن برقرار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: تمام راه‌های ارتباطی استان گلستان به غیر از جاده ارتباطی گنبدکاووس - کلاله باز است و خودروها با رعایت سرعت مطمئن در حال تردد هستند.

حاجی‌زاده ادامه داد: رودخانه «اوغان» گالیکش در بخشی از مسیر خود از روستای بایلر این شهرستان در مسیر گنبدکاووس - کلاله عبور می‌کند که با طغیان این رودخانه سطح آب از روی پل بایلر عبور کرده و موجب بسته‌شدن این جاده شده است.

وی افزود: بعد از فروکش کردن آب و پاکسازی مسیر از خار و خاشاک و تنه‌های شکسته درختان این جاده تا ساعاتی دیگر بازگشایی خواهد شد.

به گفته وی، طبق اعلام هواشناسی سامانه‌های بارشی تا ظهر فردا از آسمان گلستان خارج خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha