۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85427670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم روز پُرترافیک در جاده‌های شمال

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85427670
تداوم روز پُرترافیک در جاده‌های شمال

ساری- ایرنا- رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ادامه ترافیک در محورهای هراز و کندوان هستیم که با افزایش حجم ترافیک و تصمیم پلیس راه اعمال محدودیت یک‌طرفه در این محورها در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه شنبه درباره وضعیت جاده‌های شمال افزود: تعطیلات نوروزی درحالی سپری می‌شود که کماکان محورهای کندوان و هراز زیر بار ترافیک قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در خودروهای سوادکوه و کیاسر هم به‌صورت روان گزارش شده و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم و سطح جاده‌های استان خشک است.

جهان‌تاب با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و ممنوعیت تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای براساس برنامه و شرایط ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، افزود: روزهای یک‌شنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از مسیر جنوب به شمال خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی این مدت از ساعت ۸ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۹ از ابتدای پل‌زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه از ساعت ۱۱ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود، گفت: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

تداوم روز پُرترافیک در جاده‌های شمال

وی با بیان اینکه روزهای جمعه ۱۰، شنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه را در محور کندوان در صورت ترافیک سنگین خواهیم داشت، اظهار کرد: بر این اساس از ساعت ۱۰ از ابتدای آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: طی این مدت از ساعت ۱۳ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج- چالوس تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد در آزادراه تهران-شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها با اعلام مامورین مستقر در محل مسیر جنوب به شمال به‌صورت مقطعی از ابتدای آزادراه مسدود خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز همچنان درحال اجرا است، افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز جمعه ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ از محور هراز و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها از ساعت ۶ ساعت ۲۴ شنبه ۱۰، یک‌شنبه ۱۱، دوشنبه ۱۲و سه‌شنبه ۱۳ فروردین ماه امسال از محور قائم‌شهر - فیروزکوه - تهران و بالعکس در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود، گفت: موضوع مهم توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس است که برای تضمین سلامت مسافران و خانواده‌های آنان مورد تاکید قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha