۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85427708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس متلاطم می‌شود

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبر: 85427708
خلیج فارس متلاطم می‌شود

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل این استان تا پایان هفته به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی متلاطم خواهد بود.

" زهرا راستگو" روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم است .

وی با اشاره به اینکه همچنین غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت است افزود: در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت ، از فردا در سواحل شمالی ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

راستگو تصریح کرد: همچنین ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر، فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۵ دقیقه، مد اول ساعت ۰۹:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha