سفرهای هوایی مسافران نوروزی به مازندران ۴۲ درصد افزایش یافت

ساری-ایرنا- مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران از افزایش سفرهای هوایی مسافران در نوروز امسال خبرداد و گفت که تعداد پروازها در این مدت ۴۲درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرودگاه های مازندران، اکبر حسنی روز سه شنبه افزود : در نوروز امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۲ درصد رشد پروازی و ۲۷ درصد رشد مسافری از فرودگاه های سه گانه مازندران داشته ایم.

وی ادامه داد: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنج فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۶۶ پرواز ورودی و ۶۵ پرواز خروجی در فرودگاههای مازندران انجام شد.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران گفت که همچنین تعداد ۶ هزار و ۶۷۸ مسافر ورودی و ۶ هزار و ۷۴۰ مسافر خروجی از فرودگاه های سه گانه مازندران اعزام و پذیرش شدند.

وی افزود : با توجه به آماده بودن زیر ساختها در هر سه فرودگاه استان و استقبال هم استانی های عزیز و هم وطنان گرامی از سفرهای هوایی، آمادگی کامل جهت افزایش پروازهای داخلی و خارجی در مسیرهای مختلف را در دستور کار خود قرار داده ایم.

در حال حاضر از فرودگاه شهدای ساری به مسیرهای مشهد- تهران - عسلویه - شیراز- کیش - قشم - بندرعباس - اهواز- آکتائو و نجف و در فرودگاه شهدای نوشهر هفته ای یک پرواز به مشهد مقدس و در فرودگاه شهدای رامسر هفته ای سه پرواز به تهران برقرار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha