استاندار فارس:می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال آسیا باشیم

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با اظهار اینکه شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهرهای تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است، گفت :‌ می کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.

به گزارش ایرنا دکتر هادی ایمانیه در دیدار با رییس فدراسیون هندبال افزود: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می دهیم و تمام دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.

میزبانی آسیا پس از ۱۸ سال

رییس فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت:‌ با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد.

علیرضا پاکدل ادامه داد:‌ کنفدراسیون هندبال آسیا رسما شهر تاریخی و فرهنگی شیراز به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرد که می‌تواند اتفاقی ارزشمندی برای ورزش این استان باشد.

وی با بیان اینکه این مسابقات بسیار مهم و انتخابی مسابقات جهانی است بیان کرد: به همین دلیل ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حضور خواهند یافت.

پاکدل گفت:‌ خوشبختانه تمام قدرت‌های آسیا در این مسابقات حاضر هستند و قطعا نیاز به حمایت‌های ارزشمند استاندار فارس دارد.

به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور سال ۱۴۰۳ در شیراز برگزار خواهد شد.

تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم های هند و عراق همگروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور ماه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha