۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲
کد خبر: 85427890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری ادارات  استان یزد در ماه مبارک رمضان کاهش نیافته است

یزد-ایرنا- معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: ساعت شروع به کار ادارات دولتی در استان یزد هیچگونه کاهشی نداشته و فقط در ماه مبارک رمضان با ۲ ساعت تاخیر با هماهنگی مدیر دستگاه مربوطه بوده و باید در پایان ساعت همان روز نیز جبران شود.

محمد حسین پارسائیان، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به ابلاغ بخشنانه شورای هماهگی بانک ها و تعیین ساعت برای این بخش شبهه ای در بین کارکنان اداری استان به وجود آمده و برخی نیز دچار غیبت کاری شدند .

وی ادامه داد:طبق مصوبه هیئت دولت، ساعت کاری دستگاه های اجرایی در ماه مبارک رمضان با تصمیم و هماهنگی مدیران به صورت شناور بوده و ساعت کاری اصلا کم نشده است و خبر اعلام شده فضای مجازی در مورد کاهش ساعت کاری در ایام ماه مبارک رمضان اشتباه است .

ساعت کاری ادارات  استان یزد در ماه مبارک رمضان کاهش نیافته است

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: طبق اعلام وزارت کشور ،ساعت آغاز به کار ادارات در تمامی ادارت استان‌ یزد به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی و بهداشتی ، با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور، از ساعت ۷ الی ۹ صبح بوده و ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع، مطابق با قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود.

پارسائیان اظهار داشت: همچنین ساعت شروع به کار در روزهای بعد از شب‌های قدر از ساعت ۹ صبح و پایان آن مطابق با قوانین و مقررات مربوط است که به جهت استفاده از فیوضات شب های قدر ساعت آغاز به‌کار در شنبه ۱۱ فروردین و چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha