بازرس کل کردستان بر لزوم سرعت در رسیدگی به بیماران اورژانسی در بیمارستان‌ها تاکید کرد

سنندج- ایرنا- بازرس کل کردستان در بازدید سر زده از بیمارستان کوثرسنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های بیمارستان کوثر برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم و سرعت در رسیدگی به بیماران اورژانسی شد.

به گزارش ایرنا، عیسی هواسی روز سه شنبه در این بازدید بر لزوم تکریم هرچه بیشتر بیماران و همراهان، انجام همه خدمات قابل ارائه به بیماران از جمله سونوگرافی و ام آر آی، افزایش دقت در عملیات تریاژ، رعایت دقیق تر بخش‌نامه ها ودستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، لزوم پذیرش بیماران با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم در بخش ام آر آی و هم چنین عدم اخذ هزینه های مازاد بر موارد قانونی از مصدومان حوادث و تصادفات تاکید کرد.

وی خواستار استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و فضای مناسب بیمارستان کوثر در افزایش سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم استان، ارتقای درآمدهای حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره وری و منابع مالی جهت ایجاد بخش های جدید و به روز رسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان شد.

بازرس کل کردستان با بیان اینکه رعایت تعرفه های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی ضروری است، اضافه کرد: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند اما در پاره ای از موارد، شکایت هایی مبنی بر اخذ وجوه مازاد توسط تعداد محدودی از پزشکان گزارش می‌شود.

هواسی ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از مردم خواست تخلفات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس کنند.

وی با قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان، افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر را موجب بهبود خدمت رسانی و افزایش تمرکز این قشر زحمتکش در انجام رسالت خطیر خود دانست و از آمادگی بیش از پیش بازرسی کل استان برای همکاری در حل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان استان خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha