۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85427925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاضی عسکر: باید برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کرد

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85427925
قاضی عسکر: باید برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کرد

شهرری - ایرنا - تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) بر لزوم تلاش هرچه بیشتر مسئولان و کارگزاران در جهت رفع حوائج و مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: امروز دولت درحال خدمات رسانی به کشور و مردم است و همه ما وظیفه داریم با پرهیز از موازی کاری و مطابق طرح و برنامه های مدون و مشخص به کمک دولتمردان آمده و حل مشکلات مردم و کشور را در اولویت امور خود قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز سه شنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای مردم ایران بویژه اهالی ولایتمدار قبله تهران از درگاه خداوند، همزمانی حلول ماه مبارک رمضان و سال جدید و ایام نوروز را فرصت مبارکی برای نزدیکی قلوب مؤمنین و همدلی مردم و مسئولان خواند و بر حفظ بیش از پیش وحدت در میان جامعه تأکید کرد.

وی افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که فرآیند برگزاری انتخابات در کشور و شهرستان ری به بهترین وجه برگزار و مردم انقلابی ایران با بصیرتی مثال زدنی باحضور در پای صندوق های رأی بار دیگر حمایت و علاقه خود را به نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اما موضوع دارای اهمیت؛ حفظ اتحاد و همدلی میان تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی در شهرستان است، انتخابات تمام خواهد شد و پس از آن زمان کار و تلاش جهت رشد و توسعه کشور و حل مشکلات مردم خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت و همراهی مجموعه آستان مطهر با خادمین مردم در دولت در زمینه های مختلف، اقدامات انجام شده و درحال اجرا در مجموعه آستان در جهت خدمات رسانی به زائران و مجاوران را خوب و شایسته توصیف و اظهار امیدواری کرد در سال جدید نیز همراهی و همکاری کلیه دستگاه ها و نهادها با قوت هرچه بیشتر ادامه یابد.

مهدی باب الحوائجی اظهار داشت: امروز به مدد خداوند و مدیریت مدبرانه تولیت آستان مطهر اقدامات بسیار خوبی در سطح حرم های مطهر و زیرمجموعه های آستان درحال انجام است که این امر باعث افزایش سطح رضایتمندی میان شهروندان و زائرین گردیده است و انشاالله با تکمیل اقدامات و برنامه های پیش بینی شده، زائران و مجاورین بیش از پیش از برکات این آستان نورانی بهره مند شوند.

همزمان با سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) روز سه شنبه مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در دارالتولیه آستان مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) با حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت این آستان دیدار و گفت وگو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha