۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85427927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش پلیس در کردستان برای پیشگیری از وقوع جرایم ستودنی است

سنندج- ایرنا- رئیس پلیس پیشگیری فراجا، از تلاش‌های کارکنان انتظامی و مرزبانی کردستان قدردانی کرد و گفت: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه پلیس استان، موفقیت بسیار خوبی در زمینه تامین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان بدست آمد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان اظهار کرد: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

وی افزود: تامین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می شود و شهروندان با خاطر آسوده به سفرهای نوروزی می روند.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا اضافه کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار بالاست.

سردار مویدی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد در این راستا پلیس با گشت های شبانه روزی در کلانتری ها و پاسگاه ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد

جانشین فرمانده انتظامی کردستان هم از کشف ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انواع سیگار و تنباکو قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد.

سردار لطف اله دارابی اظهار کرد: ماموران انتظامی سروآباد با اشراف اطلاعاتی در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا در یک عملیات ضربتی ماموران موفق به شناسایی سه انبار حاوی کالای قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازدید از انبارهای مورد نظر بیش از ۱ میلیون و۶۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی به همراه ۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

سردار دارابی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۰میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha