۸ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۲
کد خبر: 85428296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۱۰ درصدی سرقت در استان یزد

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۴۲
کد خبر: 85428296
کاهش ۱۰ درصدی سرقت در استان یزد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: از ابتدای سال جدید تا امروز شاهد کاهش ۱۰ درصدی سرقت و افزایش ۱۷ درصدی دستگیری‌ها در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال هستیم.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در دیدار با امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: در سال گذشته، انتظامی استان در کنار تمامی ماموریت‌ها موفق به برگزاری امنیت خوب مراسم‌های مختلف شد.

وی اظهار کرد: در این مدت با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده، پلیس راه استان در بحث کاهش جانباختگان تصادفات جاده‌ای به عنوان دومین پلیس راه موفق کشور معرفی شد.

فرمانده انتظامی یزد گفت: در ایام نوروز نیز ماموران پلیس در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام دادند و ایستگاه‌های پلیس در بافت تاریخی استقرار پیدا کردند.

بهدانی فرد گفت: برای پیشگیری از سرقت در ایام نوروز تیم‌های گوناگونی در سطح شهر مستقر شدند و تلاش داریم در این ایام سرقت‌ها را کاهش دهیم.

وی جمع آوری ۵۲۰ معتاد متجاهر در ایام نوروز را از دلایل مهم کاهش سرقت برشمرد و گفت: در خصوص برخورد با خرده فروشان موادمخدر اقدامات بسیار خوبی در شهر صورت گرفته است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha