پنج مسافر نوروزی در حوادث مختلف قشم جان باختند

قشم - ایرنا - رییس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم گفت: پنج نفر از مسافران نوروزی ورودی به این جزیره از ۲۵ اسفند گذشته تا هفتم فروردین جاری در حوادث مختلف جان خود را از دست داده اند.

محمدرضا اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در مدت یادشده چهار نفر بر اثر تصادف رانندگی و یک نفر نیز بر اثر غرق شدگی در این جزیره جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم سفرها و میزان رفت و آمد مسافران در جاده‌ها، اماکن دیدنی و گردشگری و سواحل تعطیلات نوروز (از ۲۵ اسفند هر سال تا ۱۵ فروردین سال بعد از آن) عمدتا با افزایش آمار تلفات حوادث رانندگی و کشته و مصدوم شدن و غرق شدگی تعداد بیشتری از هموطنان در مقایسه با دیگر روزهای سال همراه است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha