بازدید بیش از ۴۲۰ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه های تاریخی و طبیعی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۴۲۰ هزار و ۷۶۷ گردشگر و مسافر، ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از جاذبه های تاریخی، طبیعی و موزه های استان بازدید کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان عطا حسن پور اظهار کرد: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا هفتم فروردین جاری از جاذبه های گردشگری استان بازدید کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۶۳ هزار و ۹۳۰ نفر از موزه، ۲۰۴ هزار و ۶۴۸ نفر از جاذبه های طبیعی، ۷۹ هزار و ۷۷ نفر از جاذبه های تاریخی، ۳۵ هزار و ۷۱۱ نفر از اماکن مذهبی، ۷۷۵ نفر اماکن تفریحی و ۳۶ هزار و ۶۲۶ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز استان بازدید کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اقامت و اسکان ۱۰۳ هزار و ۷۲۵ مسافر نوروزی در استان گفت: از این تعداد مسافر نوروزی تعداد ۷۳ هزار و ۶۳۸ نفر در اقامتگاه های غیر رسمی، ۲۷ هزار و ۵۸۹ نفر اقامتگاه رسمی و ۲ هزار و ۴۹۸ نفر در اقامتگاه های اضطراری اسکان و اقامت داشته اند.

حسن پور با اشاره به نظارت روزانه بر مراکز بین راهی، اقامتی و رستوران های استان نیز افزود: همچنین در مدت یاد شده ۲۳۲ مورد بازدید نظارتی در استان انجام و در مجموع ۲۳ تذکر و یک مورد اخطار کتبی صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha