۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85428720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حامیان ۱۰۰ میلیارد ریال به یتیمان کاشان کمک کردند

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبر: 85428720
حامیان ۱۰۰ میلیارد ریال به یتیمان کاشان کمک کردند

کاشان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: حامیان ایتام در این شهرستان سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال به یتیمان و فرزندان محسنین کمک کردند. 

محسن حمیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:۶ هزارو ۴۴۳ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام سال در گذشته به یتیمان و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی اظهار کرد: شمار ایتام نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کاشان در سال گذشته ۱۳۵ نفر بود و شمار فرزندان محسنین تحت پوشش این نهاد نیز ۷۷۰ نفر است که حامیان در مجموع ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به آنها کمک کرده اند.

حمیدی گفت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر آنها در قید حیات است ولی والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا فرزندانی که پدرشان به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن، قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: خیران و نیکوکاران با بهره گیری از فرصت ماه پرفضیلت رمضان، به کمک ایتام و مشمولان طرح محسنین بشتابند و هر شخص می تواند یک یا چند فرزند یتیم یا غیریتیم نیازمند را به عنوان فرزند معنوی خود انتخاب نموده و ماهیانه با مبلغ حداقل ۳۰ هزار تومان از فرزند خود حمایت نماید و یا سایر نیازهای آنها را مرتفع نماید و یا آرزوی فرزند معنوی خود را برآورده کند.

حمیدی افزود: حامیان برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین می توانند به واحد اکرام واقع در کمربندی روبروی پمپ بنزین کمیته امداد کاشان مراجعه کرده و یا با شماره ۰۳۱۵۵۴۵۱۵۴۴ تماس بگیرند. همشهریان عزیز همچنین می توانند در پیام رسان ایتا با شماره ۰۹۹۲۱۵۷۲۹۶۷ ارتباط برقرار کنند.

کاشان دارای ۲ اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در مرکز شهرستان و راوند است و در مجموع ۶ هزار و ۷۳۰ خانوار زیر چتر حمایتی این نهاد قرار دارند که نزدیک به ۶۵ درصد افراد زیرپوشش زنان سرپرست خانوار هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha