۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85428945
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان داخل خودرو اسلام آباد کرج

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85428945
دستگیری  سارقان داخل خودرو اسلام آباد کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، از پلیس البرز ، سردار"حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهارکرد : در پی سرقت محتویات خودرو در منطقه اسلام آباد کرج، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۳۰ اسلام آباد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی به سرنخ هایی از سارقان پی بردند و پس از هماهنگی قضائی ۶ نفر سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و تعدادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

کشف فرار مالیاتی در یک شرکت تجاری در کرج

جانشین انتظامی استان البرز از کشف فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ ‏میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریالی در یک شرکت تجاری در کرج توسط پلیس امنیت ‏اقتصادی این فرماندهی خبرداد‎. ‎
سرهنگ" محمد نادربیگی" اظهار داشت: اخیرا یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان علیه یکی از شرکت های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای قانون، مالیات های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند.
جانشین انتظامی استان البرز با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۹۹ تا کنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با ۲ شرکت دیگر می کرده است ادامه داد: نهایتاً با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی استان مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است.
نادربیگی گفت : سه متهم اصلی در این خصوص دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است .

وی اضافه کرد: تخلفات مالی شرکت های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی رصد شده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه زده و اختلال در زندگی مردم می کنند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha