۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85429002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ طرح کتابخانه‌ای در لرستان در دست ساخت است

۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۱:۰۱
کد خبر: 85429002
۱۰ طرح کتابخانه‌ای در لرستان در دست ساخت است

خرم آباد- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت:‌ ۱۰ طرح کتابخانه‌ای در لرستان در دست ساخت است که با تکمیل آنها زیربنای کتابخانه‌های استان ۱۶ هزارمتر مربع افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید سجاد راستخانه شامگاه چهارشنبه در بازدید از کتابخانه در دست ساخت دورود اظهار کرد: کتابخانه درجه یک شهرستان دورود یکی از این پروژه‌ها است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به قول مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی و اداره کل ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها افزود: امیدواریم این کتابخانه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی لرستان

راستخانه با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد، بیان کرد: در حال حاضر تعداد اعضای کتابخانه‌های استان ۴۰ هزار نفر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود پیوست‌های فرهنگی شهرستان تقویت و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در این شهر تقویت و مطالبه‌گری در این زمینه ما را برای گسترش برنامه‌ها ترغیب خواهد کرد.

عزم مسوولان برای بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک شهرستان دورود در دولت سیزدهم

نماینده مردم دورود در مجلس دوازدهم نیز روند تکمیل طرح کتابخانه درجه یک دورود را نشان از عزم راسخ مسوولان به منظور تکمیل این طرح دانست و افزود: همه تلاش مجموعه استان و شهرستان بر این است که کتابخانه درجه یک دورود به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد و کمک‌های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

روح‌الله لک علی‌آبادی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت به همشهریان دورودی ارایه خواهد شد افزود: در صورت بهره‌برداری از این کتابخانه با بهترین امکانات تجهیز و در اختیار مردم شریف دورود قرار خواهد گرفت و این نوید را به مردم و جوانان می‌دهیم در این مکان اتفاقات خوب فرهنگی رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha