۹ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85429134
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

خلق آثار هنری ارزشمند برای جذب گردشگران نوروزی در مهرشهر کرج

کرج - ایرنا - تعدادی از بانوان هنرمند استان البرز با همکاری شهرداری منطقه چهار کرج برای جذب گردشگران نوروزی و تغییر سیمای شهری به طراحی و خلق مجموعه ای از آثار هنری زیبا و چشم نواز در منطقه مهرشهر کرج پرداختند.

به گزارش ایرنا، این مجموعه هنری شامل دیوار نگاره و زیباسازی محیطی است که در حاشیه بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی مهرشهر خودنمایی می کند.

حسین دقیقیان شهردار منطقه چهار کرج روز پنجشنبه در حاشیه رونمایی از این مجموعه هنری به خبرنگار ایرنا گفت: بهره مندی از خلاقیت بانوان هنرمند یکی از اقدامات مدیریت شهری برای جذب مشارکت های عمومی در جهت زیباسازی شهر است که خلق این مجموعه با استقبال شهروندان و گردشگران همراه شده است.

خلق آثار هنری ارزشمند برای جذب گردشگران نوروزی در مهرشهر کرج

وی ادامه داد: از آنجا که منطقه مهرشهر کرج به واسطه وجود آثار تاریخی ارزشمند مانند باغ ۳۰۰ هکتاری سیب و کاخ مروارید مورد توجه گردشگران قرار دارد بر همین اساس از هنرمندان درخواست شد تا مدیریت شهری را در زیباسازی محیطی این منطقه همراهی کنند.

شهردار منطقه چهار کرج افزود: هنرمندان البرزی با خلق آثاری در زمینه کاشی کاری، نقاشی ، دیوارنگاره و زیباسازی محیط در واقع هنر ایرانی - اسلامی را در مجموعه هنری مهرشهر به تصویر کشیده اند.

خلق آثار هنری ارزشمند برای جذب گردشگران نوروزی در مهرشهر کرج

وی بیان کرد: نوروز سال گذشته نیز با کمک هنرمندان توانستیم به زیباسازی محیطی بخشی از منطقه مهرشهر بپردازیم که استقبال شهروندان و گردشگران را در پی داشت و امسال طرح جدید هنری باعنوان "عیدانه " در این منطقه به نمایش درآمده است.

دقیقیان گفت : زیباسازی محیطی منطقه مهرشهر کرج با کمک هنرمندان با رضایتمندی شهروندان و مسافران همراه شده که این روند استمرار خواهد یافت.

خلق آثار هنری ارزشمند برای جذب گردشگران نوروزی در مهرشهر کرج

شهردار منطقه چهار کرج تصریح کرد: تلاش ها براین است تا از ذوق و قریحه هنرمندان برای زیباسازی منطقه سرسبز مهرشهر استفاده شود که این اقدام در واقع گامی مهم برای مشارکت دادن مردم و صاحبان سلیقه و هنر در امور شهری است .

وی افزود: بهره مندی از ظرفیت های مردمی در امور شهری موجب می شود تا شهروندان بیش از پیش در حفظ داشته های عمومی شهر همراهی کنند و شاهد خلق جلوه های زیبای شهری با مشارکت عمومی باشیم.

دقیقیان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: کلانشهر کرج مجموعه ای از هنرمندان ، صاحبان ذوق و قریحه و اقوام ایرانی را درخود جای داده که باید از این ظرفیت ها به خوبی برای تغییر و دگرگونی سیمای شهری و نشاط اجتماعی استفاده کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha