۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85429170
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز خواستار کمک خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شد

سنندج- ایرنا-  فرماندار ویژه شهرستان سقز از خیران درخواست کرد با کمک های مالی زمینه بازگشت زندانیان جرایم غیرعمد را به کانون گرم خانواده‌هایشان فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان جشن گلریزان را از سنت های خوب ایرانیان در ماه مبارک رمضان خواند و اظهار کرد: کمک خیران به زندانیان جرایم غیرعمد منجر به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

وی فلسفه وجودی این جشن را کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خواند و بیان کرد: جشن های گلریزان، تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است که امیدواریم با کمک های خیران و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، جمع زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شوند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی ادارات با قشرهای مختلف و تاثیرگذار برای جمع آوری کمک ها و همچنین برگزاری مناسب جشن گلریزان از موارد ضروری است که در این ایام باید به آنها پرداخته شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سقز هم در این نشست گفت: سال گذشته با کمک های خیران، تسهیلات، گذشت شاکی و کمک های ستاد دیه، ۶۸ زندانی جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha