۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85429355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: با دستگیری ۲ نفر سارق حرفه ای هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدعلی آدینه لو روز پنجشنبه با بیان این مطلب افزود:‌ در پی سرقت های مکرر داخل خودرو و انجام تحقیقات میدانی در این خصوص هویت ۲ نفر سارق حرفه ای برای کارآگاهان محرز شد.

وی اظهار داشت: با شناسایی این ۲ سارق حرفه ای هماهنگی قضایی و مراتب دستگیری در دستور کار همکاران قرار گرفت.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در محل اختفاء خود دستگیر کردند که در تحقیقات پلیسی به انجام پنج فقره سرقت محتویات خودرو و سه فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: با دستگیری این ۲ نفر یک نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مقم قضایی شد.

کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک از زاپاس خودرو

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:‌ در پی عملیات مشترک با پلیس گیلان مقدار ۹ کیلو و ۷۱۰ گرم تریاک از زاپاس سواری خودروی پراید در زنجان کشف شد.

سرهنگ بابایی اظهار داشت: در پی هم افزایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس گیلان، انتقال مواد مخدر از جنوب کشور در محورهای مواصلاتی استان محرز شد و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تشکیل چهار اکیپ عملیاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پایش خودروهای عبوری در محور زنجان – قزوین به صورت نامحسوس انجام شد.

سرهنگ بابایی ادامه داد: با تلاش ماموران یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به قاچاقچیان مواد توقیف که در بازرسی از خودرو پراید مقدار ۹ کیلو و۷۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از زاپاس خودرو کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: با دستور مقام قضایی ۲ نفر قاچاقچی مواد روانه زندان شدند و هر ۲ خودرو متعلق به سوداگران مرگ به پارکینگ منتقل شد.

دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت:‌ در نتیجه اجرای طرح زاجرت در تعطیلات نوروز ۲۸ سارق دستگیر ۵۹ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ داود مرسلی با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را میطلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.
وی ادامه داد: در این راستا در تعطیلات نوروز طرح زاجرات در سطح شهرستان زنجان به اجرا درآمد و در نتیجه آن ۲۸ سارق دستگیر شد.

سرهنگ مرسلی بیان‌داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده از این ۲۸ نفر ۵۹ فقره انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، افزود: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha