۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85429368
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گنابادی‌ها ۷.۵ میلیارد ریال در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کردند

گناباد-ایرنا- جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در گناباد گفت: خیران و مردم این شهرستان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال گذشته برای ساخت و توسعه عتبات و حرم ائمه در عراق مشارکت داشتند.

علی ابراهیم زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گناباد از شهرستانهای برتر استان خراسان رضوی و از مناطق شاخص در بازسازی و توسعه عتبات عالیات به شمار می رود که با مشارکت مردم و خیران این شهرستان، فعالیتهای خوبی در این زمینه انجام شده و یا در حال اجرا است.

وی ادامه داد: مردم و خیران گناباد تاکنون در قالب پویش نذر کاشی در یک سال اخیر ۳۰۰ کاشی برای ساخت صحن حضرت زینب (س) حرم امام حسین (ع) را متقبل شدند.

جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در گناباد تصریح کرد: در قالب پویش نذر کاشی خیران با پرداخت ۲ میلیون ریال به ازای هر یک کاشی صحن حضرت زینب (س) حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشارکت دارند که اسامی خیران در پشت کاشی ها نوشته و در این صحن نصب می شود.

وی اظهار کرد: همچنین در سال جدید ساخت حسینیه گنابادیها در کربلا در زمینی به وسعت ۶۵۰ متر مربع با مشارکت مردم و خیران آغاز می شود.

ابراهیم زاده گفت: با هدف مشارکت بیشتر خیران گنابادی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات، ستادهای فرعی در ۸۰ مسجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان در سال گذشته تشکیل شده است.

وی افزود: ۱۰ کامیون حامل کمک‌های اهدایی مردم و خیران شهرستان گناباد شامل وسایل رفاهی و مواد خوراکی جهت خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی سال گذشته بارگیری و به کربلا ارسال شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha