ماموریت‌های متفاوت باشو کوچک؛ روزهای خوش قایدی ادامه دارد

تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی ایران در سال جدید ماموریت های متفاوتی را در تیم ملی و تیم باشگاهی خود دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی قایدی بعد از اینکه در فصل گذشته به همراه استقلال تهران در مسیر قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی ناکام ماند راهی فوتبال امارات شد تا این بار لباس الاتحاد کلبا را بر تن کند و بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی شود.

قایدی اگر چه کار را با مجیدی آغاز کرد، اما سران باشگاه الاتحاد این مربی را از سمت خود برکنار کردند تا مهاجم تیم ملی ایران به ماجراجویی خود در امارات بدون حضور مربی محبوب خود ادامه دهد. این مهاجم ۲۵ ساله در این فصل از رقابت‌های فوتبال امارات در ۲۲ بازی با لباس الاتحاد کلبا به میدان رفته است که ۹ بار با لباس این تیم موفق به گلزنی شده است و یک پاس گل نیز داده است. مهاجم تیم ملی ایران همچنین با ۸ گل زده بهترین گلزن این تیم اماراتی نیز محسوب می‌شود.

الاتحاد کلبا هم‌اکنون با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر امارات قرار دارد و بدون شک اگر درخشش قایدی در ترکیب این تیم نبود وضعیت برای این تیم اماراتی به مراتب بحرانی تر می‌شود و این تیم در قعر جدول لیگ قرار می‌گرفت. وی در ۳ بازی اخیر تیم خود موفق به زدن ۲ گل و ثبت یک پاس گل شده است تا ثابت کند نقش پررنگی در حفظ الاتحاد در سطح اول فوتبال امارات داشته است. از همین رو مدیران و اعضای کادرفنی این باشگاه اماراتی برای بقا در لیگ این کشور به شدت به درخشش ستاره ایرانی خود دل بسته‌اند و امیدوار هستند او این تیم را در لیگ برتر امارات حفظ کند.

ماموریت‌های متفاوت باشو کوچک؛ روزهای خوش قایدی ادامه دارد

درخشش قایدی تنها در تیم باشگاهی‌اش نبود. او در آخرین بازی تیم ملی ایران برابر ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ موفق شد گل برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی را وارد دروازه میزبان کند تا بدین ترتیب صعود تیم ملی ایران به دور بعدی این رقابت‌ها قطعی شود. همچنین او در دیدار رفت نیز در برتری ۵ بر صفر تیم ملی برابر حریف خود یک پاس گل نیز داد.

آمار باشو کوچک در تیم ملی بسیار جالب توجه است. وی در ۸ بازی اخیری که با لباس یوزها داشته روی ۶ گل ایران تاثیر داشته است. وی ۵ بار در این دیدارها موفق به باز کردن دروازه حریفان شده و یک بار نیز پاس گل داده است. همچنین تنها بازیکن تیم ملی ایران بود که با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در تیم منتخب هجدهمین دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

ماموریت‌های متفاوت باشو کوچک؛ روزهای خوش قایدی ادامه دارد

با نگاه اجمالی به آمار و عملکرد مهدی قایدی می‌توان به این موضوع پی برد که نه تنها مدیران و کادرفنی تیم الاتحاد کلبا، بلکه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال و همچنین علاقه‌مندان به تیم ملی ایران، در سال‌های پیش رو امید زیادی به درخشش این بازیکن برای موفقیت این تیم دارند و به نظر می‌رسد وی می‌تواند به زودی تبدیل به یکی از لژیونرهای مطرح فوتبال ایران شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha