استاندار مرکزی: ظرفیت‌های استان برای تکریم مقام معلمان به کار گرفته شود

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم روز معلم طی امسال گفت: همه ظرفیت های استان در تکریم مقام این قشر و برگزاری این مناسبت به کار گرفته شود.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه عصر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: شان معلمان به خصوص به لحاظ مادی آنچنان که باید رعایت نشده اما باید تلاش شود حداقل به جایگاه معنوی این قشر آسیب وارد نشود.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر آیین گرامیداشت روز معلم اظهارداشت: در این زمینه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر نیز وظیفه دارند نسبت به فضاسازی مناسب برای این رویداد اقدام کنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: مجموعه مدیریتی استان در سال های گذشته در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا خوش درخشید که این اقدام شایسته باید در دیدار با دیگر اقشار مختلف جامعه‌ به خصوص معلمان نیز مورد توجه قرار گیرد.

مخلص‌الائمه افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز وظیفه دارد نسبت به برگزاری مناسب این رویداد و انتخاب معلمان برتر باتوجه به شاخص های اصولی اقدام کند.

وی در خصوص برگزاری آزمون نهایی متوسطه دوم در استان مرکزی نیز تاکید کرد: با توجه به اینکه شمار بسیار زیادی از خانواده‌ها درگیر این آزمون هستند همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند فراتر از وظایف خود به کمک آموزش و پرورش بشتابند.

۲۲۷ هزار دانش‌آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha