۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85429717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خسارات سیل سال ۹۸ در بخش هایی از دلفان جبران نشده است

خرم آباد - ایرنا - منتخب دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: دلفان به سبب ضعف زیرساخت ها و محرومیت از مناطق حادثه خیز استان لرستان است و با وجود گذشت چهار سال همچنان خسارات سیل سال ۹۸ در بخش هایی از این شهرستان جبران نشده است

محمدحسین محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنوز در این شهرستان ۳۰۰ کیلومتر راه شوسه و مالرو وجود دارد که با کوچکترین بارش تردد مردم روستاها با مشکل مواجه می شود.

وی بیان کرد: خسارات سنگینی در جریان سیل سال ۹۸ به زیرساخت های این شهرستان به ویژه در راههای ارتباطی وارد کرد که هنوز در برخی مناطق به ویژه در مسیر ارتباط میربگ جنوبی و ایتیوند جنوبی بهسازی و ترمیم نشده اند.

منتخب مردم دلفان و سلسله در مجلس دوازدهم اضافه کرد: بارندگی های اخیر این زخم ها را عمیق تر کرد و در بسیاری از نقاط محورهای راههای روستای آسفالت و راههای شوسه تخریب شده اند که تردد را در این مسیرها با مشکل مواجه کرده است.

محمدی بیان کرد: بارندگی های اخیر به ۲۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۴ دهنه پل کوچک و بزرگ آسیب جدی وارد کرده است.

نماینده منتخب دلفان و سلسله تاکید کرد: پل ده یوسفیان و مسیر دسترسی آن خسارت جدی دیده که با توجه به تخریب و باریک بودن جاده نگران کننده است و بایستی چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه روستای نظرآباد در معرض رانش زمین قرار دارد، یادآور شد: با توجه به حوادث احتمالی برنامه ریزی اصولی برای حل این مشکل ضروری است.

نماینده منتخب دلفان و سلسله با بیان اینکه با توجه به عمق خسارات بارندگی های اخیر و محرومیت ها تخصیص اعتبار برای جبران خسارات سیل در این شهرستان ضروری است ، از مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری و رئیس ستاد بحران کشور خواست توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha