۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۲۵
کد خبر: 85429801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در یزد برگزار شد

یزد _ ایرنا _ محفل انس با قرآن کریم با عنوان نوای ملکوت با حضور قاریان برجسته بین المللی پنجشنبه شب در مسجد جامع کبیر یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این محفل بزرگ قرآنی با تلاوت قاریان بین المللی استاد احمد شحات احمد از مصر و استاد حمید شاکرنژاد از مشهد مقدس برگزار شد.

محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در یزد برگزار شد

در این مراسم معنوی، استاندار یزد، جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند که قاریان به تلاوت آیات نوربخش کلام الله مجید پرداختند.
این محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت قیام دهم فروردین مردم یزد از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برپا شد.

قیام تاریخ‌ساز مردم مومن و ولایتمدار یزد در دهم فروردین ۱۳۵۷ به مناسبت چهلم شهدای ۲۹ بهمن تبریز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که باعث انسجام بیشتر حرکت مردم سراسر کشور به سمت پیروزی انقلاب شد. در این روز سرنوشت‌ساز مردم قهرمان یزد به دعوت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله محمد صدوقی (ره) در مسجد روضه محمدیه (حظیره ) که به پایگاه انقلاب اسلامی در استان یزد شهرت دارد اجتماع کردند و این حضور گسترده آحاد مردم در قیام دهم فروردین رژیم پهلوی را به وحشت انداخت.

در قیام تاریخی مردم یزد ماموران رژیم شاه، رضا نامداری، شهریار مرادی، مهدی قدک فروشان و حسین پارساییان را به شهادت رساندند که هر سال آیین هایی در بزرگداشت یاد و خاطر این شهیدان انقلاب اسلامی و قیام دهم فروردین همراه با برنامه‌های فرهنگی مختلف در استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha