۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۲۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85430467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قزوین: ۶ هزار ناوگان متخلف مسافربری اعمال قانون شدند

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بیش از ۱۵ هزار دستگاه ناوگان مسافربری از ابتدای طرح نوروزی در استان کنترل شده و ۶ هزار ناوگان متخلف نیز اعمال قانون شدند.

مهدی رجحانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۳۰ جلد دفترچه رانندگان در همین مدت مدت اخذ و محدودیت رانندگی برای این دسته از متخلفان اعمال شده است.

وی اضافه کرد: واحدهای نامحسوس پلیس راه با گشت زنی در سطح آزادراه‌ها و مسیرهای اصلی و فرعی به صورت ویژه رفتار رانندگان ناوگان مسافربری را کنترل کرده و با تخلفاتی همچون استفاده از تلفن همراه،حرکت در باند سوم آزادراه ها و حرکات پرخطر برخورد می‌کنند.

رجحانی بیان کرد: طرح کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر با مشارکت پلیس راه استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از ابتدای طرح نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان آغاز شده است و به صورت شبانه روزی، علاوه بر سرکشی و نظارت به پایانه‌های مسافربری استان، تیم‌های کنترلی در مقابل پاسگاه‌ها حضور یافته و با تخلفات ناوگان برخورد می‌کنند.

این مسوول ادامه داد: بیشترین تصادفات در جاده‌های استان مربوط به خستگی و خواب آلودگی است که لازم است رانندگان در طول مسیر و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حداقل به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

معاون استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در سال جاری همانند سال‌ قبل نیروهای جهادی به کمک پلیس راه آمدند و در این طرح ۳۶ تیم جهادی در ۱۸ نقطه جاده‌ای استان مستقر شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha