۲ هزار سبد معیشتی در مرکز مازندران توزیع شد

ساری - ایرنا - در آیینی که صبح امروز شنبه و با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در محل مصلای امام خمینی (ره) شهر ساری برگزار شد، ۲ هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند مرکز مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در این آیین در سخنانی گفت که برای تهیه و تامین ۲ هزار سبد معیشتی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که این کالاها به مناسبت شب های قدر و ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند ساری توزیع شد.

میثم معافی با بیان اینکه در سال گذشته یکهزار و ۶۰۰ سری جهیزیه نیز بین نوعروسان نیازمند در سطح استان توزیع شد، اظهار داشت: امسال نیز تامین جهیزیه برای ۱۰ هزار و ۴۰۰ زوج هدفگذاری شده است.

وی بر لزوم مشارکت بیش از پیش دستگاه های اجرایی مختلف و همچنین خیران و نیکوکاران برای تامین نیازهای نیازمندان جامعه تاکید کرد و گفت که توانمندسازی مددجویان امری لازم و ضروری است و این مهم به طور جدی در دستور کار است.

۲ هزار سبد معیشتی در مرکز مازندران توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد مازندران با عنوان اینکه در حوزه توانمندسازی باید برای ایران قوی برنامه ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح، ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه بین مددجویان زیرپوشش این نهاد توزیع خواهد شد.

معافی یادآور شد: با تمهیدات صورت گرفت و پرداخت تسهیلات مورد نیاز، چهار هزار سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران توانمند سازی شدند.

۱۴۰ هزار مددجو در قالب ۸۳ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران هستند که در طول سال از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

استان مازندران دارای سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha