۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85430824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملارد: لازمه تحقق شعارسال، ارتباط نزدیک مسئولان با مردم است

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ملارد گفت: جهش تولید با مشارکت مردم زمانی محقق می‌شود که مسئولان ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشند.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز شنبه در دیدار نوروزی با سرپرست بخشداری، دهیاران و جمعی از شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۱۴۰۳، خواستار برنامه ریزی دقیق مسئولان در تحقق این شعار مهم شد.

وی اظهار داشت: همه باید با استفاده از توان داخلی و بهره گیری از تمامی ظرفیت های شهرستان برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

این مسئول با بیان اینکه شعار سال نقشه راه مسئولان در یکسال پیش رو برای خدمت رسانی مطلوب به مردم است، خاطرنشان کرد: با تعامل و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه خواهیم توانست در سال جدید خدمت رسانی را به مردم قوت بخشیم.

سرپرست فرمانداری ملارد ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ در سطح بخش مرکزی ملارد، یادآور شد: بی شک در سایه اتحاد، همدلی و مدیریت منسجم با سایر ارگانها می توان خدمات بهینه و مناسب تری را به مردم ارائه نماییم.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha