شرکت صنایع رنگ اطلس‌ فام را بشناسید

در طول سال‌های گذشته،صنعت رنگ‌سازی در ایران نه‌تنها به خودکفایی کامل رسیده که می‌تواند بسیاری از محصولات خود را به کشورهای مختلفی از دنیا صادر کند. در این مقاله با شرکت صنایع رنگ اطلس‌ فام آشنا می شوید.

در میان بازار پررقابت صنعت رنگ، عناوین و دستاوردهای زیادی نصیب ایران شده است اما تنها بعضی از تولیدکنندگان ملی موفق به کسب عناوین برجسته و ارزنده‌ای مانند بزرگ‌ترین شرکت صنایع رنگ در ایران می‌شوند.

شرکت اطلس فام

شرکت صنایع رنگ اطلس فام را می‌توان بزرگ‌ترین و پرافتخارترین شرکت تولیدکننده رنگ صنعتی در ایران دانست. همانطور که در ادامه خواهیم گفت این شرکت در طول تنها یک دهه فعالیت، توانسته محصولات خود را به کشورهای مختلفی از جهان صادر کرده و برجسته‌ترین عناوین تجاری را از آن خود کند.

وسعت تولیدات و سهم بازار

شرکت اطلس فام کار خود را در سال 1389 و با ظرفیت 5000 تن در سال، آغاز کرده است. این شرکت به پشتوانه تیم حاذق تحقیق و توسعه، مهندسین برجسته و نیروهای کار متخصص خود توانسته خلاقیت و نوآوری خاصی در بازار ایجاد کرده و بیش از 40% از نیاز بازار داخلی را به‌تنهایی تأمین کند.

نمایندگی‌های فروش داخلی این شرکت در ایران شامل 30 استان کشور شده و به بیش از 20 کشور از آسیای جنوبی، بخش‌هایی از آمریکا، آفریقای جنوبی و کشورهای همسایه نیز محصولات خود را صادر می‌کند.

تنوع محصولات

تولیدات شرکت اطلس فام محدود به رنگ‌ صنعتی نیست و محصولاتی مانند تینر و حلال‌های صنعتی، اسپری رنگ، محصولات خودرویی و چوبی، بتونه سنگی، رنگ اسپری، اسپری‌های تخصصی و... نیز تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کند.

همچنین موفق شده است عناوین اولین تولیدکننده اسپری آنتی گریول و اولین تولیدکننده اسپری رنگ پاک‌کن در ایران و خاورمیانه را نیز به نام خود ثبت کند.

شرکت صنایع رنگ اطلس‌ فام را بشناسید

عناوین و افتخارات

با توجه به حجم بالای صادرات شرکت اطلس فام به بیش از 20 کشور از جهان، این شرکت موفق شده عناوین و افتخارات زیر را به کارنامه کاری خود اضافه کند:

  • لوح تقدیر صادرکننده نمونه ملی (سال 1400)
  • تندس صادرکننده نمونه (سال 1400)
  • نشان افتخار (سال 1401)
  • لوح تقدیر صادرکننده نمونه ملی (سال 1401)
  • لوح تقدیر استانداری (سال 1401)
  • تندس صادرکننده نمونه (سال 1401)
  • نشان عالی مدیر سال (سال 1401)

چشم‌انداز آینده

در طول 13 سال گذشته، تمام تلاش شرکت اطلس فام، تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات براساس آخرین دستاوردها و فناوری‌های علمی بوده است. بر همین اساس چشم‌انداز آینده این شرکت، حفظ جایگاه فعلی صادرکننده ملی و افزایش نفوذ در بازار جهانی است.

همچنین این شرکت، به پشتوانه برترین تکنولوژی‌های علمی و مهندسین خبرۀ خود امیدوار است بتواند در چندسال آینده، رتبه نخست بازار داخلی را کسب کرده و با افزایش کیفیت و تنوع محصولات خود، قیمت تمام شده را کاهش داده و محصولی باکیفیت‌تر و ارزان‌تر در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

۱ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha