تلاش مجموعه‌های خدمات رسان فارس در نوروز امسال جای قدردانی دارد

شیراز- ایرنا- رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جریان بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس فارس و مرکز مدیریت راههای این استان در شیراز گفت: تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه‌های مختلف خدمات رسان در ایام نوروز اعم از نیروی انتظامی، راهداران، اورژانس و هلال احمر قابل تقدیر است.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید احمدرضا دستغیب در جریان بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس فارس با سردار حبیبی فرمانده انتظامی فارس و اعضای قرارگاه نوروزی پلیس دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: برقراری نظم و امنیت مطلوب در کشور نتیجه تلاش های کارکنان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی و مردم نیز آثار این امنیت را لمس می‌کنند و قدردان این مجموعه‌ها هستند.

دستغیب اظهار کرد: در ایام نوروز که مردم با خانواده در تعطیلات به سر می برند کارکنان مجموعه‌هایی مانند پلیس، راهداری، اورژانس، هلال احمر و دیگر بخش‌ها مشغول خدمات رسانی و خدمت جهادی به مردم هستند.

تلاش مجموعه‌های خدمات رسان فارس در نوروز امسال جای قدردانی دارد

رئیس کل دیوان محاسبات کشور، همچنین در بازدید از مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پایش نظارت تصویری جاده‌های استان قرار گرفت.

محسن عمادی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نیز در جریان این بازدید به تشریح اقدامات این اداره کل برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha