۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85431280
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه قزوین: فلسطین به مساله نخست جهان تبدیل شد

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: کشورهای غربی و سردمدار آن‌ها رژیم صهیونیستی سال‌ها تلاش کردند تا فلسطین مسأله نخست دنیای اسلام نباشد، اما با رهبری امام (ره) امروز مظلومیت فلسطین مساله نخست جهان شده است.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام غرب و اروپا و رژیم صهیونیستی سال‌ها کار کردند تا فلسطین مسأله نخست دنیای اسلام نشود، امام با ظرافتی که امام راحل به خرج داد و یک روز در سال را به نام روز قدس نامید، امروز شاهد هستیم که مظلومیت فلسطین مساله نخست جهان شده است.

وی با بیان اینکه در روز قدس امسال باید پررنگ تر از سال‌های قبل ظاهر شویم، تاکید کرد: فلسطین حرف حق دنیا است، رسانه‌ها باید حامل کلام این حقیقت باشند، چون پرچم حق خواهی و مبارزه با ظلم و شرافت در غزه بلند شده و آن را شبیه میدان کربلا کرده است.

سردار پاسدار رفیعی آتانی ادامه داد: جبهه مقاومت ۷۵ سال است که قصه پر غصه‌ای دارد و امت اسلام آن را به دوش می‌کشد، امکا به هرحال با طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست و چهره واقعی جنایتکاران عالم و رژیم کودک کش نمایان شد.

این مسوول بر نقش رسانه در پیشبرد جبهه مقاومت تاکید کردو گفت: سال گذشته بزرگترین حماسه ملت ایران در انتخابات رقم خورد، دشمن با کمک ابزار رسانه فضایی را ایجاد کرده بود که درست شبیه جنگ بدر بود، یعنی آنقدر هجمه های رسانه سنگین بود که دروغ های بدیهی و بزرگی عنوان می‌شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز به جنگ رسانه‌ای تاکید دارند، اظهار کرد: همانطور که ایشان فرمودند در میدان جنگ رسانه شرایطی متفاوت از جنگ واقعی داریم، در این میدان جغرافیا و مرز معنایی ندارد، چون کلمات شما قادر است فاصله‌های جغرافیایی را کاهش دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بارها تاکید کردم و الان نیز تاکید می‌کنم که اثر و برد قلم شما از موشک‌های دوربرد حاجی زاده بیشتر است که باید مورد توجه دغدغه مندان به ارزش‌های انقلابیا سلامی قرار گیرد.

این مسوول یادآور شد: تابوت‌های شهدای گمنام که روز گذشته وارد استان شد، صندوق عزت، استقلال و افتخار جمهوری اسلامی است، اگر این شهدا نبودند، ما نیز به سونوشت کشور فلسطین دچار می‌شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha