۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85431385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: اسکله‌های گردشگری در شهرهای ساحلی توسعه یابد

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ایجاد اسکله معلولین، کلوپ اختصاصی بانوان، کمپ‌های ورزشی و سایر امکانات و تفریحات ساحلی سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی لازم برای توسعه آن انجام شود.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز یکشنبه در بررسی فعالیت گروه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی، امدادی و خدمات‌رسانی در نوار ساحلی بوشهر اظهار کرد: خدمات ایستگاه‌های فرهنگی، امدادی و خدماتی در نوروز امسال دارای کارکرد خوبی بوده است.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان بوشهر سواحل خلیج‌فارس است که ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف در این مناطق یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: نیاز است برنامه‌های راهبردی برای ساماندهی سواحل در نظر گرفته شود.

پورات بیان کرد: در این راه و در عرصه سرمایه‌گذاری، طرح‌های اقتصادی، امنیت اجتماعی و فرهنگی گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مقاصد مهم گردشگران در سفر به استان بوشهر سواحل خلیج‌فارس است که در این راستا توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله جانمایی کمپ غواصی در نوار ساحلی گردشگرپذیر استان یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه گردشگری پایدار است.

پورات یادآور شد: سواحل این استان با ماسه‌های مرجانی و دریایی شفاف و زلال آن با تنوع دید و منظر آن، جاذبه‌های بسیار زیاد برای گردشگران و مسافران دارد که در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در راستای توسعه و تقویت آن در اولویت قرار گرفته است.

وی بر لزوم استفاده بهینه از معنویت شب‌های قدر تأکید کرد و از اجرا طرح " اقدام محوری قرآنی استان بوشهر" در روستای چارک خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: اقدام محوری قرآنی استان با حضور کارشناسان برنامه محفل و پخش شبکه سه سیما روز ۱۳ فروردین ماه در دهکده قرآنی چارک این استان در ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha