۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85431386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۴۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در بابل کشف شد

۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبر: 85431386
سه هزار و ۴۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در بابل کشف شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابل گفت: افزون بر سه هزار و ۴۰۰ قلم انواع مختلف تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علی داداش تبار روز یکشنبه افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا به خصوص قاچاق کالاهای سلامت محور، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و فروش تجهیزات پزشکی قاچاق به شهروندان در یک واحد صنفی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: مأموران با انجام تحقیقات تکمیلی و هماهنگی قضائی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی واحد صنفی مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن موفق به کشف بیش از سه هزار و ۴۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق و فاقد مجوز شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: متصدی واحد صنفی مذکور پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ داداش تبار تصریح کرد: پلیس با قدرت در مقابل اخلال گران نظم عمومی ایستاده است و شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha