۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85431781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوانح رانندگی در جنوب خراسان رضوی ۱۰ مصدوم داشت

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۴۰
کد خبر: 85431781
سوانح رانندگی در جنوب خراسان رضوی ۱۰ مصدوم داشت

گناباد-ایرنا--مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بر اثر چهار مورد حادثه رانندگی یکشنبه شب در شهرستان‌های گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی مرکز اورژانس گناباد "محمد حسین اسماعیل زاده" افزود: بر اثر واژگونی خودروی سواری چانگان در محور بجستان به فردوس، نرسیده به پایگاه زین آباد چهار نفر مصدوم شدند و توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.

وی ادامه داد: همچنین واژگونی خودرو سواری برلیانس در جاده کاخک به روستای کریمو گناباد چهار مصدوم داشت که به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: واژگونی خودروی سواری تیبا و موتورسیکلت نیز به ترتیب در جاده سنتو و روستای گیسور گناباد ۲ مصدوم به همراه داشت که بعد مراقبت‌های نخست درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha