۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85431924
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس راه گیلان: ترافیک جاده‌های استان پرحجم است

۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85431924
رییس پلیس راه گیلان: ترافیک جاده‌های استان پرحجم است

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک در همه جاده‌های این استان پرحجم اما روان است.

سرهنگ جاور صفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه امروز سیزدهم فروردین و پایان تعطیلات نوروزی است و اکثر مسافران به شهرهای خود بازمی گردند، خوشبختانه ترافیک در همه جاده‌های استان روان است.

وی افزود: ترافیک در منطقه امامزاده هاشم و اتوبان رشت به قزوین هم وضعیت مشابهی دارد و چون سالهای گذشته شاهد ترافیک سنگین و صفوف خودروها نیستیم و مسافران با آرامش در حال بازگشت به مقاصد خود هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: همه مسافران قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با ماموران پلیس راه همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند و از سبقت‌های بی مورد پرهیز کنند تا با کمترین حادثه به مقاصد خود بازگردند.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به محدودیت ترافیکی در ۲ مسیراستان بیان کرد: با توجه به حجم بالای سفر به منظور افزایش ظرفیت تردد در راه‌ها، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های رفت و برگشت ترافیکی در مسیرهای قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل در حال اجراست.

وی اضافه کرد: رفت و آمد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح تا ۲۴ امروز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در جاده قدیم "رشت - قزوین" و همچنین در مسیر رفت و برگشت اردبیل - بندرآستارا ممنوع است.

سرهنگ صفاری در ادامه با اشاره به سوانح جاده ای نوروز امسال بیان کرد: تاکنون در جاده‌های گیلان ۱۱ هموطن در تصادفات جان خود را از دست دادند که آمار نهایی و مقایسه آن با سال گذشته پس از پایان تعطیلات و استعلام از پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha