مدیرعامل سازمان بوستان‌ها: آماده پذیرایی از شهروندان بعد از افطار هم هستیم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران می‌گوید که حضور مردم در بوستان‌ها پیش از عصر امروز اندک بود اما تیم‌ها به منظور خدمت رسانی به شهروندان حضور داشتند.

علی محمد مختاری عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهروندان تهرانی به حرمت ماه مبارک رمضان و همچنین شهادت حضرت علی (ع) بنا دارند در زمان افطار و پس از آن در بوستان ها از طبیعت استفاده کنند.

وی افزود: تیم های خدمت رسان از ساعات اولیه امروز/ دوشنبه در بوستان ها حضور دارند و بیش از ۲ هزار بوستان محلی، فرا منطقه ای و جنگلی آماده پذیرایی از شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز با همکاری شهرداری مناطق تدارک دیده شده و قرار است افطاری ساده و نماز جماعت در بوستان ها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بررسی آخرین وضعیت از خدمات رسانی به شهروندان به همراه مدیران شهری در برخی بوستان ها بازدید داشتیم و امکانات خوبی برای شهروندان بکار گرفته شده است.

نور کافی تامین شده است

به گفته مختاری، تمامی اقدامات لازم درخصوص حضور شبانه شهروندان در بوستان ها از جمله تامین نور کافی نیز انجام شده است و از شهروندان می خواهیم در حفظ محیط زیست و روشن کردن آتش جددا خودداری کنند تا حادثه ای روی ندهد.

مدیرعامل سازمان بوستان ها: آماده پذیرایی از شهروندان بعد از افطار هم هستیم

۶۶ بوستان و تفرجگاه پهنه مرکزی تهران آماده میزبانی از شهروندان

شهردار منطقه ۶ تهران گفت: امروز با تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری ازجمله معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست، معاونت اموراجتماعی و فرهنگی این منطقه و همکاری عوامل نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی مستقر درنواحی شش‌گانه، امکانات، تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه روز ملی طبیعت در ۶۴ بوستان و تفرجگاه واقع در پهنه مرکزی تهران اندیشیده شد و خانواده‌ها و شهروندان این امکان را داشتند در فضایی امن و آسوده از اوقات فراغت خویش در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز باستان بهترین بهره را ببرند. ‌

سید مرتضی روحانی با اشاره به انتشار شایعه‌های بی‌اساس درشبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی، تاکید کرد: کارکنان و عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست در روز ملی طبیعت از صبح امروز به‌صورت ۲۴ ساعته در بوستان‌ها آماده خدمات‌رسانی به شهروندان، رفت و روب و نظافت، تلاش درجهت تامین رفاه و آسایش عموم شهروندان بوده اند. ‌

وی تاکید کرد: امروز به وقت افطار و موقع اذان مغرب و عشاء تعداد ١١ هزار پرس غذای قیمه نجفی طبخ و آماده شده و در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله بین روزه‌داران و عموم شهروندان توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بوستان ها: آماده پذیرایی از شهروندان بعد از افطار هم هستیم

آمادگی بوستان های منطقه ۱۲ برای میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

شهردار منطقه ۱۲ نیز با اشاره به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام گفت: علاوه بر اقدامات متداول هر ساله؛ برنامه‌های معنوی با محتوای سرگرمی و آموزشی و برگزاری نماز جماعت در بوستان شهر توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی برای شهروندان تدارک دیده شد.

وحیدرضا انارکی محمدی؛ با تاکید بر اینکه به منظور تامین رفاه و امنیت شهروندان، هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی انجام شده بود، گفت: مسئولیت کنترل تردد خودروها و یکطرفه کردن مسیرها، کنترل امنیت و حفاظت از اموال، کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی و رفع حوادث احتمالی و درمان آسیب دیدگان به عهده شهرداری و راهنمایی و رانندگی، یگان حفاظت، سازمان آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر است.

وی خاطرنشان کرد: در این روز در بوستان‌های شهر و زندگی کیسه زباله جمع‌آوری و تفکیک زباله به همراه بروشورهای آموزشی نیز توسط پرسنل اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفت تا بتوانند با جمع آوری زباله در حفظ محیط زیست این بوستان‌ها مشارکت کنند.

انارکی محمدی گفت: به منظور ارایه خدمات به شهروندان و تامین رفاه آنها، رنگ آمیزی المان‌های پارک‌ها، شستشوی سرویس های بهداشتی، اور هال آب نماها، لایروبی و آب اندازی مجدد دریاچه‌های مصنوعی بوستان شهر و زندگی، استقرار دو سرویس بهداشتی پرتابل در بوستان شهر و استقرار تانکر آب شرب از جمله تمهیدات اجرایی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه در بوستان‌ها برای روز طبیعت بوده است.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین از آمادگی اماکن تفریحی و تفرجی مانند آکواریوم، شهربازی، زمین بازی کودکان و قایقرانی در دریاچه‌های مصنوعی بوستان‌های شهر و زندگی نیز خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha