۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85432186
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اصابت پهپاد مقاومت عراق به نزدیک جدیدترین کشتی جنگی اسرائیل + فیلم

تهران – ایرنا – منابع خبری رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از وضعیت ضعیف سامانه های پدافندی این رژیم در شهر بندری ام الرشاش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی فاش کردند که پهپاد مقاومت اسلامی عراق یکشنبه شب به نزدیکی جدیدترین کشتی جنگی نیروی دریایی این رژیم اصابت کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» امروز اذعان کرد که پهپاد مقاومت اسلامی عراق به نزدیکی کشتی «ساعر ۶» اصابت کرد که جدیدترین کشتی ناوگان دریایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اذعان به ضعف و ناکامی سامانه های پدافندی شهر بندری ام الرشاش در رهگیری موشک ها و پهپادهای مقاومت یمن و عراق گفت که این سامانه ها تاکنون سه بار در مقابل حملات ناکام بوده است و هر بار تهدید هوایی از منطقه متفاوتی صورت گرفته است.

به گفته رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، در نهم نوامبر سال گذشته میلادی (۱۸ آبان ۱۴۰۲) یک پهپاد به حرکت درآمده از خاک سوریه، پس از عبور از آسمان اردن از سمت شرق وارد آسمان ایلات شد.

در دومین عملیات، دو فروند موشک کروز شلیک شده از طرف یمن در هفدهم مارس سال جاری میلادی (۲۷ اسفند ۱۴۰۲) بدون رهگیری در شمال بندر ایلات منفجر شدند.

براساس اعلام این رادیو، در سومین حمله نیز که بامداد امروز دوشنبه روی داد یک فروند پهپاد به حرکت درآمده از خاک عراق پس از عبور از آسمان اردن، وارد آسمان ایلات شد و به طور دقیق، به یک ساختمان (پایگاه نیروی دریایی ارتش رژیم اسرائیل) در بندر ایلات اصابت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha