۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85432521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی احداث ۲۰۸ واحد مسکونی در مهاباد آغاز شد
عکس آرشیوی است

مهاباد- ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد گفت: عملیات اجرایی احداث ۲۰۸ واحد منزل مسکونی در این شهرستان با تسطیح و آماده سازی زمین آغاز شد.

حنیف سلامت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای احداث این منازل مسکونی حدود چهار هکتار زمین در محدوده روستای یوسفکند در دست تسطیح و آماده سازی است.

وی با بیانت اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ متقاضی ساخت منزل مسکونی در روستای یوسفکند ثبت شده است، اضافه کرد: این زمین ها با اولویت اهالی این روستا ثبت و هر قطعه آن به سه نفر واجد شرایط جهت ساخت مسکن واگذار خواهد شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهاباد بیان کرد: با واگذاری این زمین ضمن جلوگیری از تخریب اراضی و باغات روستا به موضوع تهیه منزل مسکونی برای روستاییان کمک خواهد شد.

سلامت ادامه داد: همچنین برای ساخت هر واحد از این منازل مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طرف بنیاد مسکن با هدف کمک به ساخت سرپناه برای روستاییان پرداخت خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۱۹۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است؛ از مجموع روستاهای دارای سکنه مهاباد ۱۲۹ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha